elifayz
Ilk bir yasina kadar yerine koyuyordum kendiliginden uyuyordu.
Sonra birkac gun yatili misafirlige gittik annemlere, pandemi bebegi oldugu icin cogu akrabamla ilk kez tanisti biraz yabanciladi. Yatirdigimda uykuya dalmadi, hep emzirirken uyudu o gunlerde ama ustunde durmadim biraz da kolay geldi o gunlerde aslinda acikcasi, nasil olsa uyuyor diye. Sonra eve gelince de yatirdigimda uyumamaya basladi hala memede uyuyor o zamandan beri. Suan 20 aylik. Simdi biraz biraz hadi yatalim uyuyalim dedigimde bir sure yatiyor yanimda flan ama uykuya gecerken mememe uzaniyor, inatlasmiyorum veriyorum ben de. Yavas yavas basliyorum ama , yatmaya geldigimiz anda hemen memeyi vermek yerine son ana kadar done done yatiyoruz yatakta. Kalkiyor ayak ucuna yatiyor, kalkip yanina yatiyorum, kalkiyo yan tarafa yatiyo, yanina yatiyorum oyle oyle bircok kez sekil degistiriyoruz onun keyfine gore. Uzun suruyo artik o yuzden uyku vakti ama yapacak baska isim yok zaten. Cok uykusu gelip dayanamayinca memeye saldiriyo, emerken uyuyor. Böyle böyle yeni bi duzene gecis yapma yolundayiz suan