elifayz Oncelikle emzige alıştırma süreci yaşadık , çünkü memede uyuyordu , bı ara önüne geçemedim beni emzik niyetine kullanmaya başlayınca emziği vermeye başladım , ilk öğürdü attı ağladı , o inatlastikca ben tekrar tekrar denedim daha sonra emziği elimin içi ile destekleyerek ten teması yaparak tutmasını sağladım derken emzikle uyumaya alıştı , uykuya dalınca çıkardım kendim. Daha sonraları yanına uzandım , göz teması kurarak saçını okşadım yüzünü okşadım ve o şekilde sakinlesip uyumaya başladı bunu yapmaya devam ettim ara ara zorlandigim uyumadigi zamanlarimiz oldu , ama kesinlikle sallamamaya direnç gösterdim , sakinleştirip tekrar denedim tek başına desteksiz uyuması için , ağladığı an tekrar kucağıma aldım sakinleştirdim derken şuanda tek başına beşiğinde de oynuyor yorulunca uyuyor uyanıyor bakiniyor çok şükür ki uykuyu da çok seven bir kızım var 🙈 belkide ondan kaynaklıdır bilemiyorum uykuya aşırı düşkün ☺️