Mucizemsin21 Zeynebinannesiii öyle diyorlar canım bi ayağı düz de diğeri yan daha bilmedikleri içinmiş 😇 yinede doktoruma bi danışırım nolur nolmaz çok sağol canım😇
Mucizemsin21 zarifbirhanim hiç kundaklamadım yaz bebeğiydi temmuzda doğdu Mersin sıcağı😂 ayaklarından tutup bezlerken kaldırıyorum bi hafifçe ama 😇