Mucizemsin21 Kızlar oğlum 7 aylık olcak 6 gün sonra bu sırt üstü yatarken çekilmiş foto bi bacağında iki boğum birinde tek boğum var 50 günlükken baktırmıştık yoktu sonradan olurmu sizce
zarifbirhanim Mucizemsin21 Benim kızımda boğumlar eşitti. Ama ikisi de çıkıktı. Ilk kontrolde anlaşıldı, eğer ilk ultrasonunda sorun yoksa hatalı hareket yapmadığın sürece sorun olmaz. Ama endişen varsa doktor bi baksın canım
EsZe Mucizemsin21 ben de kızım yaşına yakındı belki böyle boğum çizgilerinin karşılıklı olmadıgını görünce panikleyip doktora foto atmıştım. Hiç alakası yok o çok eski ve yanlış bir yöntem demişti. İlk muayenede içime sinsin diye kendisi elle muayene etti bir şey yok dedi. 2bucuk yaşında şu an. Sorun yaşamadık
S_x_w Mucizemsin21 kalça çıkıklıpı değil benim kızımın da böyle ilgisi var mı bilmiyorum ama içe adım atıyor bacakları çarpık gibi😅🤭 ortopedi bir sorun yok düzelecek dedi inşallah
Zeynebinannesiii Zannetmiyorum benim kızımın da böyleydi ilk doğduğunda yaptırmadım 3 aylıkken yaptırmıştık bir bacaginda boğum vardi diğerinde yoktu normaldir diye düşünüyorum ama yine bir doktora gidin isterseniz içiniz rahat etsin🌼
Zeynebinannesiii Mucizemsin21 haklısın canım endişe etmekte inşAllah bir problem yoktur 💞🙏Birde yorumları okudum ayağını yan basıyor demişsin daha basmayı yeni öğreniyor annesi benim kizimda yan basiyordu ve parmak uclarinda basıyordu bende çok endişe etmiştim yürümeyi öğrendikten sonra düz basacaktır.
Mucizemsin21 zarifbirhanim hatalı naptım bilmiyorum ki hep dikkat ettim genelde ama bilmiyorum illaki yapmışımdır
zarifbirhanim Mucizemsin21 Sıkı kundak, bacaklardan tutup kaldırma gibi şeyler. Ama zannetmiyorum bir sorun olduğunu, içiniz rahat olsun diye bir doktora sorun
Mucizemsin21 EsZe İnşALLAH bizde yaşamayız sorcam doktoruma çok sağol canım ayakta tutunca bi ayağını dışa doğru basıyo ondan da takıldı aklıma😇
Mucizemsin21 S_x_w evet öyle diyo arkadaşlarımda daha basmayı bilmiyo filan diyo da bi sorcam doktoruma yinede😂
Mucizemsin21 Zeynebinannesiii öyle diyorlar canım bi ayağı düz de diğeri yan daha bilmedikleri içinmiş 😇 yinede doktoruma bi danışırım nolur nolmaz çok sağol canım😇
Mucizemsin21 zarifbirhanim hiç kundaklamadım yaz bebeğiydi temmuzda doğdu Mersin sıcağı😂 ayaklarından tutup bezlerken kaldırıyorum bi hafifçe ama 😇