Duyulurum Rabiamhmt yalnız paket içeriği çok iyi. Şampuan pil maskara vs iyi ki kaçırmadınız 😄 bana çıkmamış 🙃
Minnakelifim03 Duyulurum aynen çok iyi kutu cikmis entolrogermina da çok iyi ben 6 li şaşeyi 60 tl ye almıştım
Rabiamhmt Nurdnc denevunuya üye okun profılı doldurun ve her ay takıp edın cıktıgı zaman onaylayın yoksa gerı gıder
Klymeneninatlasi Rabiamhmt 4 adet aa 2 tane aaa birde şarj makinesi ama şarj olan pillerden aldım 🤷🏻♀️
Gul-42 Rabiamhmt uye oldum profılı doldurdum cıkıp cıkmadıgı anlık nasıl anlıycam sureklı gırmem mı gerekıyor