anataraf1leoparbenim bloggeranne yeni de açtım mail de gönderdim seçiyorlar beni acaba yanlış mı doldurdum ki söyledikleri ürünleri hiç kullanmamışım gibi işaretledim hep diğer yaptım
bloggeranne Nurgrvn hayır hiç bir ücret ödemiyrosun tamamen ücretsiz gönderiyorlar ben satmıyorum denebunu diye bir site var oradan çıkıyor
Nurgrvn bloggeranne yani satiyormusun dediğim satış yaparak mi kazaniyorsun bunu yoksa direk mi yokluyorlar üyeliği iptal edince ücret yok yine demi
bloggeranne Minipekka gelirini yüksek yap ben öyle yaptım geri kalanında kendime göre işaretledim gönderiridimde baya ekran resmi alıyor zor olur buradan
bloggeranne Nurgrvn direk kendileri yüklüyor sen profiline uygun olan seçenekleri işaretliyorsun eğer o ay profiline uygun kutu varsa çıkıyor sende onaylıyosun hiç bir şekilde ücret talebi yok iptal edince bile yok