Keçiören’de deva tıp merkezinde yaptırdık geçen yıl kasım sonu gibi. 900 TL gibi bir ücreti var. Doktorumuz Ali beydi. Zaten kliniğin sahibi, çok ilgili biri. Dualarla aile refakatinde yapıldı. Oğlum 23 aylıktı ancak lokal anestezi ile dikişli yapıldı. Çabuk iyileşti ve vatsaptan aklımıza yakılan soruları hocaya sorabiliyorduk. Sonraki muayenesi ücretsizdi. İyileşip iyileşmediğine bir sorun olup olmadığına baktı. Tavsiye ederim