Yigitalpinnannesi Devlet hastaneleri sünneti yapmıyormuş evde de yaptırmak istemiyorum önerebikeceğiniz özel hastane doktor tavsiyesi var mı ve ücretleri nedir kızlar yardımcı olur musunuz bebeğim şuan 11 günlük 40 çıkmadan yaptırmak istiyorum
betus_6006 Yigitalpinnannesi merhabalar ☺️ Batıkent Medikal parkta yaptırdık ağustos ayında. 2200 tlydi. İrfan Serdar Arda doktorun ismi 🤗
Deletedmom7272 Yigitalpinnannesi aydede çocuk tıp merkezi geçen sene Mayıs ayında yaptırmıştık o zaman 950tlydi şuan fiyatı artmış olabilir bilmiyorum memnun kalmıştık. Doktorun ismini hatırlamıyorum şimdi ama sabit 1 doktor yapıyodu hala hastalık falan oraya gidiyoruz doktorlar ayni değişmedi
Sevimliayicik Yigitalpinnannesi İlgin tip merkezinde yaptırdık bizde ara sor istersen 4 ay önce 600 liraydı şimdi ne olmuştur bilmem 😊 ama çok memnun kaldık doktor çok ilgiliydi 10 dakika bitti bu arada klipsli yaptırdık
betus_6006 Yigitalpinnannesi 18 aylıktı. Büyük olmasına rağmen çok kolay geçti. Hiçbir sıkıntı yaşamadık. Siz daha da kolay atlatırsınız 🌸 genel anestezi olmuştu. Bebeğiniz küçük olduğu için size nasıl bir yöntem uygularlar bilemiyorum. Ama korkacak hiçbir şey yok hemencecik iyileşiyor 😊
Yigitalpinnannesi betus_6006 dikişli mi dikişsiz mi o konuda da kararsızım dikişsiz daha iyi diye okudum o yüzden ona daha yatkınım ama bilmiyorum çevremde hiç yok yaptıran hep kız 😁
Yigitalpinnannesi Deletedmom7272 dikişli mi dikişsiz mi yaptırmıştınız kaç aylıktı sonrasında bir sorun yaşadınız mı
betus_6006 Yigitalpinnannesi dikişliydi ama dediğim gibi sorun olmadı kendi kendine düştü iyileşti ☺️
Yigitalpinnannesi betus_6006 inşallah bizde sorunsuz atlatırız doğduğundan beri sünneti nasıl yapcaz diye düşünüyorum bi çıksaydı aradan😬☺
betus_6006 Yigitalpinnannesi küçükken yaptırmanız çok iyi olur. Bende o dönemler düşünmüştüm ama kasık fıtığı ameliyatı da oldu bebeğim. İkisini aynı anda yapmadılar derken ertelenmişti sünnet 😊
Yigitalpinnannesi betus_6006 çok geçmiş olsun 🌸 ne kadar erken o kadar iyi diye düşünüyorum travma olmaması için. Şuan birşey anlamaz dönmeye falanda başlamadan yaptırmak istiyorum bakalım 🙂
Yigitalpinnannesi Aysgl_Asya pandemiden dolayı yapmıyormuş canım bende burda öğrendim şehir hastanesinde yaptırmayı düşünüyordum normalde
Elifkskl Yigitalpinnannesi ben orda doğum yaptım hastaneden çıkmadan sünneti çocuk polikliniğinde yaptırabilirsiniz dedi ama gittim yapmıyoruz dedi dalga geçiyorlar sanki