Pinkbery Namehmet bende satıyorum canım babyplus ama kızsa bebegn olur pembe kırmızı cunku,😀 babyplus cozy düşünürsen
AsilDorukAnnesi Rainnn Oğlum 8 aylık hiç kullanmadık eksikliğini de hissetmiyoruz açıkçası. Önerilmiyosa mutlaka bi doğruluk payı vardır gibime geliyo. Annem beni bindirmiş hep o ayrı 😂😂
Rainnn AsilDorukAnnesi Hahah aynen şuan oğluma yapmam yapmıycam dediğim zararlı gördüğüm ne varsa küçükken yaşamışım 😃