Nuran84 idrar tahlili yaptırın isterseniz ve kan değerlerine baktırin demir değeri düşük ise iştah olmazmış ve idrarda enfeksiyon olursa iştah olmazmış bi çocuk doktoru görmesi gerekiyor bebeği bence o kadar uzun sure aç kalmaz ben kaşıkla zorla yolla yediriyordum sonra tekrar biberon tuttu cok şükür