Nuran84 benim bebeğimde hiç emmesi, 3. Ayından sonra da mamayı azalttı. 6. Aydan itibaren gece beslenmesini bıraktı. 7. Aydan sonra mamayı hiç içmedi ne gece ne de gündüz. Geceleri zorluyordum az biraz içsin zar zor damla damla sıkıyordum ağzına 30 CC içiyordu ama onu da bıraktı. Şuan 11 aylık. Yani 7. Aydan bu yana mama içmiyor, gece beslenmesi yok, ek gıda ile gidiyoruz ama bebeğim çok zayıf. Kilo aldırmıyorum bir türlü 😏