Kızlar doğum yapalı 45 gün oldu demiştm zaten normal doğum diye bizde doğumdan snra ilk birliktelğimz oldu eşimle ilk günkü gibi zor oldu ama oldu şükür daha bilgili olduğum için kasmamaya ve doktrumn dedği şeyleri yaparak birlkte olduk 😌 zaten bi kere olunca insanın güveni yerine geliyo doğumdan snra çok korkuyodum dikişim falanda var çnkü ama bunu kafamzdan atmamız lazım işte🙆♀️