Elifiniz bu vajinismusta normal doğumdaki muayenede doğum sonrası materyalle yada elle olan muayenede kesinlikle karşı tarafa bağlı eş,doktor,ebe bende normal doğum yaptım hayvan gibi muayene ediyorlar ondan sonra bagirilcak bişey yok bunda diyolar iyide bende sana öyle soksam o eli sende bagirirsin özellikle devlette boyleler sonrada normal doğumu millete cici göstermeye çalışıyorlar. Bunları bırakıp sezeryana gidenler çok haklı insan resmne tramva yaşıyor bu acıyı süreci kaldıran var kaldıramayan var .