Annekizz [silindi] Akşam 10da uyuyor. Gece bazen hiç uyanmadığı oluyor ama genelde 2 kere kalkıyor. Sabahta 8de uyanıyoruz 13 aylığız ☺️
Gamzetsn [silindi] 😂😂😂😂😂 Hee bir de o konu var demii aynen aynen biz sizi yıllardır çok kıskanıyoruz 😂😂
Mustafayigitvebeytugannesi semaahmet aynı benimkide saat kurmuş gbi 7.30 hiç 7.31 bile olmuyo 4 aylık.
CaglaCeylin [silindi] ve ise gidiyorum düsünün. Aksam onunla uyuyorum bende. Gecede uyaniyor gece terörü var birkac zamandir
semaahmet Mustafayigitvebeytugannesi hahaha benim 15 ah bacım yat uyu dimi seninki hale dört aylık ise mi gidecekmiş sor ona 😁😁
[silindi] Olric11 kolik nedir bilmedik çok şükür hatta 4 ayı bitene kadar sanki evde bebek yok gibiydi hep uyuyodu sonra olanlar oldu
Toprakseyran [silindi] biz 8 aylığız gece bir kere uyanıyor ve doğduğundan belli hep 7 de gözlerini açıyor. Tabi istisnalar var daha erken ve azıcık geç de olabiliyor ama genel olarak 7 yani🥰
Mustafayigitvebeytugannesi semaahmet hiç sorma muhakkak babayı kaldırıyor ise gonderiyo baba delisi 😂😂😂
semaahmet Mustafayigitvebeytugannesi hahhaa benim oğlan da öyle alarim calisyo koşup kapatıp babasını uyandırıp geliyo😁😁