[silindi] Benim kızım 1 hafta öncesine kadar 9 da uyanırdı, son zamanda 6 da kalkıyor :( sizde durumlar nasıl hanımlar? Gece çok uyanıyor mu bebişler?
Gamzetsn 08.39 saat burda 8e uyandı mama verdim geri uyudu şükür bakalım ne zaman kalkacak 8 buçuk aylığız 👼🏻
Mustafayigitvebeytugannesi [silindi] 3.5 aylık akşam 11 uyuyor gece 1 sefer uyaniyo emziriyorum geri uyuyor ve sabah da sanki saat kurmusuz gbi 7.30 uyanıyor 1.5 saat sonra tekrar uyuyo 1 saat flan ondan sonra bir dha doğru düzgün uyumuyo.
[silindi] Gamzetsn işte çocuk tc de yaşamıyor uyur tabii 😀 dert sahibi bizim bebeler doğustan stresten uyuyamıyolar 😂😂😂
Deletedmom_21 [silindi] merhaba oturtmadik malesef uyku egitimi vermeye çalışıyorum uyku egitiminde 7-7.30 arasi kaldirilmasi öngörülüyor ondan dolayi
Gamzetsn [silindi] hahaaaa😂😂😂😂😂😂 Ay hiç güleceğim yoktu ya😂😂 Bir de Fransız vatandaşı etkisi oluyor 😂
CaglaCeylin [silindi] ve ise gidiyorum düsünün. Aksam onunla uyuyorum bende. Gecede uyaniyor gece terörü var birkac zamandir
zeynepbalci [silindi] 5buçuk 6 buçuk 7 buçuk en geç uyanır canım bi ihtimal ben yanında olursam 8e kadar uyur