Ayse_nurzeliss eğer ilk çocuğun ve ikinciyi düşünüyorsan kesinlikle baby plus mama mia al derim çünkü yatma pozisyonu var ve ilerde ikincide puset gibi kullanabilirsin hemde az yer kaplayan kibar bi model ben kızım 5 aylıkken aldım bir aydır kullanıyorum otururken yorulunca hemen yatırıyorum çok kullanışlı