Bende meme reddini fazlasıysa yaşamış biriyim. Emzirme hemşiremiz sayesinde o dönemleri geride bıraktık. Ancak 11. Gün tutabildi memeyi. Şırınga ile memenin yanından sizin haricinizde başka birinin yavaş yavaş sütü vermesi lazım. Bebek sütün memeden geldiğini sanıp öyle emecek, başını memeye zorla bastırıyorduk 1-2 1-2 derken bu sürece bir şekilde alışıyor ama aç emmiyor diye asla farklı bir yöntem denemedi hemşiremiz hep bu yöntem üzerinde çalıştık. Bu süreçte sizin yalnız olmamamınız çok önemli. Mümkünse bol bol ılık duş alın boynunuza ve sırtınıza birisi masajlar yapsın siz stresli olduğunuzda bebeğinizde stresli oluyor ve bu dönem uzayıp gidiyor. Birde şırıngadan vereceğiniz süt mümkünse kendi sütünüz olsun mama vermeyin. Ben onun uyuduğu dönemlerde sağıyordum. Bu şekilde yaparsanız en kısa sürede tutacaktır. Allah yardımcınız olsun 🙏🏻