memilo Bende bebeğimde yaşadım 3 aya yakın sürdü sadece geceleri emdi gündüzleri emmedi çok şey denedim 3 ayda işe yaramadı mama yedi gündüzleri en sonunda kendi kendine döndü şuan 7 aylık çok şükür emiyor. Bu süreçte kendinizi çok yıpratmadan ne emzirsem kâr diye düşünün sütünüz zaten kesilip, bitmez elbet bir gün dönüş yapacak.