memilo
memilo merhaba benim bebeğim 4bucuk aylık , 2 ve 3.aylarda çok yaşadım meme reddini üç hafta sürdüğü oldu ama pes etmedim inat ettim olumlu düşündüm sütüm var dedim emzirmeye çalıştım ağlasa bile. Gece uyuduğu zaman biberonla mama verdim sadece günde bir kere o da gece. Çünkü uyuduğu zaman biberonu farketmiyor bebekler. Biberondaki mama bitince mememi verdim hemen emiyordu , böyle bu şekilde atlattım ama sabrettim. Sizde olumsuz düşünmeyin inanın düşünceler çok etkiliyor sütü. Sütüm var diyin her zaman. Kusura bakmayın biraz uzun yazdım ama inşallah faydam olur :)