memilo
@Asel03092021
@dtmeltemm
Sabır gerçekten en onemlisiymis. Ben o dönem delireceğim sandım. Evet beynimde diyordum tek emziremeyen anne ben değilim, hiç anne sütü almamış bebekler var bu kadar takıntı yapmamalısın vs ama olmuyor biliyorum insan ister istemez takıyor. Bebek bunu hissediyor resmen çünkü ben ne zaman akışına bıraktım o zaman kızımın ağlama krizleri yatıştı. 1 ay kadar bu şekilde uyku esnasında emzirdim. Uyaniksa zorlamayı bıraktım sadece teklif ettim. Kafasını çevirirse bile ısrarcı olmadım. Bu süre zarfında 2 emzirme danışmanına gittim. İkisi de biberon kaynaklı olduğunu onu kesersem sorunun düzeleceğini soylediler ama görüşmeye devam etmedik. Çok şey denedim, çay kaşığı ile olmadı. Şırınga denedim, hareket etti damağına batacak diye çok korktum. Sütüm azaldı, eds yaptım ve uyku esnasında kabul ettiği için bazen mama takviyesini bile öyle verdim. Duş altında teklif ettim vs derken bir gün bir baktım ki her teklif etmeme rahatca yatıyor koluma. Tüm inadı geçti. Zaten o süreç gectikten sonra da memenin farkına iyice varıyor ya daha kolaylaşıyor. Yeter ki kendinizi de bebeğinizi de yipratmayin