Elfvli Yusrayezra15- bende yeni baglattim. Doktorum korunmaniza gerek yok ama düşük bir ihtimalde olsa hamile kalan oluyor dedi . Bende korkuyorum. Bağlı olsada korunmaya devam edeceğim. Benim de 3. Çocuğum daha 11 günlük 😳
Yusrayezra15- Elfvli zaten bağlatma bi korunma yöntemi neden bi daha korunayım diyor eşim ki haklı adam🤭🤭
Yusrayezra15- Baharomer işte birkaç olasılık var böyle yoktur umarım ama insana stresi yetiyor bugün test alıcam cumartesiye de doktora gidicem bakalım rabbim olmayana arayana versin