Anneler durumuma bi el atın lütfen olmayagını biliyorum ama yüzde 1 ihtimal varmış tüp bağlatması sonrası hamile kalmanın adetim 22 gün gecikti 2 gün önce lekelenmem oldu her adetimden önce olur sabah lekelenme olursa aksamına normal adet kanamasına dönerdi ama ertesi gün geçti lekelenme bugün yine leke tarzında doktora gitmeye korkuyorum o düşük ihtimal ya beni bukursa kafayı yicem kaç gündür bu arada 4 çocugum var küçükler ikiz 20 aylık bana bi akıl verin içimi rahatlatın başka neden olur