Fundakara İlkinde dikişim çoktu canım benimde , acısı baya uzun sürdü. İkincide doğumdan sonra acı bile hissetmedim doğurunca bitti herşey kesi bile atılmadı. Dikişim olmıycaktı ama minik sıpa eli çenesinde gelince yırttı 2 3 dikişle atlattım bunu 😊 Doğumda daha hızlı oluyo gerçekten 4 5 saat kendi sancımı bekledik doğuma götürmeyince 9da suni takıldı 15 dakika sonra doğumum başladı 🤗 İlk oğlumda 5 saat suni sancıyla durmuştum tık dememişti