Caglarass brnr İlkinde 40 çıkınca anca kendime gelmiştim. İkincide hiç doğum yapmamış gibiydim hem bedensel hem ruhsal açıdan çok rahat oldu 🤗
tenceretavakuskana brnr ıkısındede ucuncu dorduncu gunu falan agrılar cok az kalmıstı dıkıslık pek bı durumum yoktu zaten bol bol hareket etmenın faydası olduguna ınanıyorum ben bu konuda hıc yatıp oturmadım yurudm ıslerımı yptım sadece uyurken yattım
Deletedmom_34 brnr ben 50 güne kadar oturamıyordum, rahat yürüyemiyordum. sonra sonra yavaş yavaş azaldı, tam geçmesi 3-4 ayı buldu. çok dikişim bardı iç dış. geçmiş olsun Allah şifa versin ❤️
ESunar brnr yatma derim ben doğum yapalı 13 gün oldu sadece doğum yaptığım gün yattım o da tansiyonum düşüyor diye onun dışında hiç yatmadım dış dikişlerim 11 taneydi sayılabilen iç dikişlerimi bilmiyorum bile idrar yolu enfeksiyonum var ağrılarım olduğu zaman bile yatmadım çok şükür hiç doğum yapmış gibi değilim şuan
brnr Caglarass ben de öyleyim sanırım 40 ıma da bir şey kalmadı artık iyileşsin istiyorum 🤦 sizin de mi kesik ve yırtık vardı ondan mı geç iyileşiyor acaba
Fundakara Caglarass benimde ilk doğumum çok zor oldu iki aya anca düzeldi çok dikisim vardı ikinci doğum olacak çok korkuyorum sizin ilki nasıldı ikincisi benimde kolay olur mu acaba oğlum 14 aylık iki aylık hamileyim şimdiden doğum stresim var
brnr tenceretavakuskana ne güzel benim bir ay olacak hala tam iyileşemedim benim yırtığım ve kesiğim var sanırım ondan geç iyileşiyor çabuk iyileşmesi için yapılacak bir şeyler olsa keşke
tenceretavakuskana brnr bol bol dus alın sureklı kuru ve temız tutun dıs dıkısler ıcın onerdıkerse pansumanı aksatmayın bıde hareketlerınıze dıkkat edın ama bol hareket edın bence
Uzunkipriikk brnr benimde kesiğim vardı iç dikişlerim felan 40 çıkınca anca düşmüştü. Bol bol hareket ettim sen ettikçe ağrı felan kalmıyor zaten ağrı olmayınca dikişlerin düşmemesi de o kadar sorun olmuyor.
Kadris2615 brnr bende aynı durumu yaşadım inan ne doktorun önerdiği pansuman nede başka bişey işe yaramadı sudocrem kullandım 2-3 günde etkisini gördüm dene bence oğlumun makatında yarık vardı onuda o kapattı.
Caglarass brnr İlkinde kesik ikincide yırtık oldu. Dikişler düşse de acısı uzun sürmüştü nedense. Bebeğim 28 günlük daha düşmeyen dikişim var 🤦 Yırtık biraz geç iyileşiyo sanırım
brnr tenceretavakuskana diğer dediklerinizi yapıyorum da hareket etme kısmını çok yapamıyorum hala yürümemde problem var 🤦
brnr Caglarass benim dikişleri doktor almıştı ona rağmen hala ağrım var benim bebeğim de 28 günlük aynı zamanda doğum yapmışız 🤗 hayırlı olsun inşaallah bir an önce düzeliriz gerçekten artık insan sinir oluyor
brnr Deletedmom_34 o zaman normal bir durum benim de hala iyileşmemiş olmam insan tedirgin oluyor herkes on günde iyileşirsin dedikçe bende mi sorun var diosun
Deletedmom_34 brnr aynen bir günde iyleşeni duydum, ben de o yürüyemez halimle kaç defa doktora gittim her defasında baktı her şey normal dedi, geçer dedi, neyse ki geçti, size de çok geçmiş olsun
Hndealnathn 2 tane doğurdum lohusalik doktorlarım elimden tutup masadan kaldırınca bitti dikişlerde 1 haftada iyileşti düştü.ama tıbben 40 gün tabi
brnr Uzunkipriikk ben de hareket etmeye korkuyorum daha kötü olursa diye o zaman harekete başlayayım en iyisi teşekkürler 🤗
brnr ESunar ben bebekten dolayı da çok hareket edemiyorum sürekli memedr kalmak istiyor bu yüzden hep oturuyorum ondan belki de geç iyileşiyor hareket etmeye çalışacağım bundan sonra teşekkür ederim 🤗
ESunar brnr geç olsun güç olmasın sağlığınızı çok etkilemeden iyileşsin inşallah dikişleriniz sağlıkla büyütün bebişinizi 🤗🥰