Aynı dertten muzdaripiz çok post açtım bu konuyla ilgili genelde kimse yazmıyordu ama bunu sadece yaşayan bilir zeytinyağıyla ya da kayisi yiyince kaksini yapan çocuk kabız değildir bence kabız çocuk her yolu denemiş ama hiç biri ise yaramamis çocuktur çocuğu çıplak ayakla gezidrdigimi bilirim üşüturse yapar belki diye en son gittiğimizde doktor duphalac ve magnesie calsie yi birlikte kullanıp ishal olunca bırakmamı söyledi o kadar umudum yokdu ki ilacın ise yaramayacindan ama yaradı 3.gun yaptı çok şükür doktorunuza danışın bı deneyin derim ayrıca bizim kabızlık hala devam ediyor ilaçla yapiyoruz