Kızlar oğlum şuan 2 yaşında ek gıdaya başlamadan öncesinden beri kabız lavmanla yaptırıyoduk(ebemiz önermişti). Aklınıza gelen herşeyi denedim kuru kayısı yaş kayısı incir brokoli kefir probiyotik dulcosoft şurup düzenli kullanıyoruz yok kaka var kaka var acıyo diyip yapmıyo şunu yaptım geçti diyebileceğiniz neler var yardım lütfen🥺