Bizde 4 defa girdik ilkinde bilemedik yıkamıştık ölçtüler çıkmadı haftaya tekrar gittik sol çıktı sağ çıkmadı sevk ettiler beynimden vurulmuşa döndüm sevk edilen hastaneye gittik Ordada denediler 3 defa çıkmadı gidin uyutun gelin dediler tabi bu arada ömrümden ömür gitti sonra derin uykuya yatırdım emdirdim veçıktı hiç korkmayın🙏🏻