cepoykusu35 Merhaba bebegim 6 günlük ve işitme testini geçemedi.15 gün sonra tekrarlanacak dediler korkulacak birşey yok ammion sıvısı veya kulak kiri olabilirmiş yenidoğanlarda yüzde 80 i geçemiyor dedi ilkinde doktor bu durumu yaşayan bilen varmı acaba? seslere ürküyor bebegim
Ftmsnny cepoykusu35 bizde aynı şeyi yaşadık sol kulağı geçemedi 10 gün sonra gittik düzelmişti. Doğum sırasında su kaçabiliyormuş
Ugggg cepoykusu35 doğum yaptığım hastanedekinde bir sağ kulak kaldı 40 günlük olucak şekilde randevu verdiler ozaman geçti
Aysktr cepoykusu35 benim kızımda sezeryanla doğdu sarılık varmıs o yüzden testten geçmemişti sonra tekrar gittik tabi bu süre zarfında sarılık tedavisi gördü iyileşti testten de geçti
Seqnem cepoykusu35 Ftmsnny Asafeymeninannesi aynı durumdayız biz de ilkinden geçemedik. İkincide geçtik. Testi yapana dedim ki zaten siz yine geçmedi deseniz ne olacak? Dedi ki devletin zorlaması bu test, zaten testin güvenilirliği de yok. ### hatta geçemeyenler de oluyor ama test yanlış çıkıyor bebek duyuyor dedi :)
cepoykusu35 Aysktr ay içime su serptiniz bizim de sarılık varçok endişe etmiştim içim rahattladı Allah razı olsun cevabınız İçin
Asafeymeninannesi cepoykusu35 merhaba 👋 Bizde aynı sıkıntıyı sol kulakta yaşadık. Amniyon sıvısı kaçmıştı. Bize gidin ve 1 hafta sonra gelin, o süre zarfında başını yıkmayın demişlerdi. 1 hafta sonra götürdüğümüz zaman şükür ki sıkıntı kalmamıştı 🙏 Endişelenme annesi ☺️ Allah'ın izniyle sıkıntı çıkmayacak..🌼
Gamzee88 cepoykusu35 o kadar erken mi işitme testi yapıldı,ben yurtdışında yaşıyorum burda 15 günlükten itibaren yapıyorlar ,o kadar kısa süre içinde yapılan çoğu test olumsuz olur haliyle normal bence öyle çıkması,
cepoykusu35 Gamzee88 evet ya çocuk kendine gelememiş daha teste alıyorlar sinir bozmaktan başka bişey değil
Derinbbk cepoykusu35 benimkindede hafif sarılık vardı canım bol bol emzir bikere olsa bikaç çay kaşığı şekerli su ver ben öyle yaptım geçti
Deletedmom814 cepoykusu35 canım aynısı benim bebekte oldu yeni doğduğunda hemşire 2 kere yaptı geçemedi hemşire olabiliyor dedi doktoeuma mesaj attım sıvı kalmıştır bidahakinde geçer dedi. 1 hafta sonra gittiğimizde hemen geçti. Bende öpücük atıyordum ürküyordu. Merak etme geçer bebegin
emine10 cepoykusu35 Canım hiç korkma aynı durumu bizde yaşadık 2 defa girdi Doğum yaptığım hastanede ve geçemedi sonra araştırma hastenesine yönlendirdiler bizi 1 aylıkken yapıldı test ve geçti çok şükür. Bende sezaryen olmuştum
cepoykusu35 emine10 cevabınız için çok teşekkür ederim gerçekten kafamda hep moralim bozuldu,bebegim seslere tepki veriyor gerçi ama yinede böle bişi demeleri sinirimi bozdu lohusa halimle
1balAnnesi cepoykusu35 aynı durum bende de oldu 5 günlükken götürdük hiç yıkamamıştım işitme testini geçemedi korktum kulağı kirli olabilir daha dedi yıkandıktan sonra bakalım ama buraya gelmeden 1 gün önce yıkamayın kulağa su kaçarsa da cihaz algılamıyor dedi. Bir sonraki gittiğimizde geçti. Buarada benim bebeğim de seslere irkiliyordu ama ben yine de korkmuştum doktor da tek kulağı da duyuyor olanilir onla idare ediyor olanilit demişti ama çok şükür bişey çıkmadı. Sen de rahat ol kirli olduğu için geçememiştir
cepoykusu35 1balAnnesi inşallah bnde henüz yıkamadm göbek bagı düşmediği için teşekkür ediyorum cevap için içime su serpildi😊🙏
Birana cepoykusu35 benim bebeğim ilk testten geçemedi iki kulağıda geçemedi ama bir sonraki kontrolde geçti ıslak olduğu için geçememişti sıkıntı yoktur rahat olun
GizemDmlSak cepoykusu35 benim kziimda ilk testten sag kulagi gecemedi 1 hafta sonra tekrar cagirdilar arkadasimin kizida ayni sekilde oldu ona 3 gun yikamayin gelmeden once demislerde bende oyle yikamadan goturdum gecti cok sukur su kacmasin kulagina insallah sizinde gecet
tuzvelimon cepoykusu35 benim bebeğim ilk hastaneden çıkarken yapılandan geçemedi sonra 1 hafta geçti yine götürdük geçemedi. İki kulak birden geçememişti. Kabus gibi günlerce tekrar götürmeye korktum çok ağladım en son cesaretli toplayıp 20-25 günlükken tekrar götürdüm çok şükür geçti 🙏🏻 İkinci bebeğim olursa 15 günden önce götürmeyi düşünmüyorum zaten ancak sıvı boşalıyormuş.. boşuna günlerce kendimi paraladım..