Almilamoms kızım kolikti annemler 15 günden sonra mecburen gittiler. 20 günlükken eşime görev çıktı oda gitti kaldık bebeğimle baş başa. O ilk 3 ay o kadar zordu ki benim için. Tek başıma Ankara’nın kışında ne dışarı cikabildim ne evde durabildim. Sürekli kucakta durmak istiyordu yemek bile yapıp yiyemiyorum bazen yorgunluktan yemeği bile dusunemeyip aç yattığımı bilirim. Düşünün 57 kiloyla hamile kaldım 66 kiloyla doğurdum ilk 3 ayda 48 kiloya düştüm. Ama şimdi hepsi hayal gibi geliyor. Kızım 13 aylık, ben toparladım 54 kiloyum, anne baba kelimelerinin güzelliği, heyecanla beklediğimiz ilk becerileri, ilk adımlar… Çok şükür o kadar mutluyum ki Rabbime hergün dua ediyorum bana böyle güzel bir melek verdiği için 🥰