Bazen düşünüyorum da ne çabuk geçti . Zordu ama bitti çok şükür . Kolik bir bebekti doğduğundan beri her gece 5 saat aralıksız ağlıyordu . Hep birileri vardı yanımızda ( birkez kendi başımıza yapalım dedik en son eşime verip tuvalette hıçkırarak ağlamıştım ) bazen diyorum da kolik bir bebek olmasaydı her günü tek başıma eşimle atlatsaydim diye . Çok zor gunlerdi. Varmı aynı durumu yaşamış olan veya şuan yaşayan ..
Yaşayan annelere tek sözüm GECECEK ..