Saitkereminannesi AgentMom nuk ama suluk gibiydi evde suluk stoğu var ama.beyefendi beğenmiyor ve uyurken rahat içeceği birşey istedim.wee baby tam.oyleydi
Mrcn23 Nuk pipetli sulugunu ve Sense Alistirma bardağı var üç delikli olan ikisinden de çok memnunum ne akıtma ne koku hiçbiri yok hatta bebeğim zaman zaman mama sandalyesiden atmasına rağmen hicbirsey olmadı
Ummuscetinkaya Zolizo valla diğer markalar benim kızıma yetmiyordu bende bennetton dan 700 ml pipetli aldım mis gibi de geldi.
Zolizo Ummuscetinkaya 700 ml çok büyük şimdilik bizim için. Ama benetton da pahalı sanırım. Daha ortalama bişey bakıyorum ben. 80-120 tl arası mesela.
Ummuscetinkaya Zolizo ben indirimden almıştım o civara bakın isterseniz. 2 yaşında ve diğer suluklar artık yetmiyordu açıkcası