Baby plus Çelik matara o plastiklere boşuna paralar vermişim oğlum nerdeyse bir yıldır kullanıyor aşırı memnunuz ne koku ne akıtma içimi çok kolay kızım 6. Ayından beri ara ara abisinin suluğundan içerek pipetli sulukla içmeyi öğrendi şuan 8 aylık ona da aynısından aldım plastiklere hiç boşuna para dökmeyin bence bir noktadan sonra kesinlikle koku yapıyor