75kinalikuzu adm önce sağlık rabbim hastaneyolu göstermesin ikiyildir çok çektik gerisi pekte önemli değil rabbim ne verirse
Nursemommmm adm dilek demeyelim de duam belli. RABBİM KALBİNDEKİNİ BİLİYOR İNŞALLAH GÜZEL GÜNLER GÖRECEĞİZ 🤗
Ayfer2608 adm dilegim yakin zamanda oglumun sagligiyla ilgili cok önemli bir randevumuz var onun iyi gecmesini diliyorum ve yeni dogacak olan bebegimi de saglikla kucagima almak istiyorum 🙏