Didem21 gossipannee benimde aynı ya dün gündüz uyudu akşam huzursuz du bugün de tam tersi gündüz uyumadı şimdi yattı besin alerjisi de var diyet yapıyorum ben acaba kaçak mı oldu diye düşündüm sonra atak haftası olduğunu gördüm
Cereninkuzusu3011 Baakpnr- ya ben bu atak haftalarni bı turlu hesaplayadim 39m haftada doğdu şuan 3 aylık bende bı iki gündür atakdan şüpheleniyorum acaba atak haftasındamiyiz
Baakpnr- Cereninkuzusu3011 canım şöyle. Benim 40. Haftam yani doğması gereken gün 31 aralıktı fakat 37.haftada doğru ama ben 40. Haftadan itibaren sayıyorum 🥰 siz de o sekılde yapın