Ece011 Denizgozlum çok teşekkür ederim yorumunuz baya içimi rahatlattı. Yiyebildiğim şeyleri dengeli bir şekilde tüketmeye çalışıyorum. Doktoru da kilo alımının iyi olduğunu söyledi ama insan etkileniyor çevreden duyduklarından. ☺️