Benim kızım 4 buçuk aylıkken iki diş birden çıkardı şimdi beş buçuk aylık üçüncü diş geliyor.erken belirtiler çok fazla salya, elinin sürekli ağzında olması ve her şeyi ağzına sokup damaklarını kaşımaya çalışması. Çıkarırken ki belirtiler, ishal olması, huysuzluk huzursuzluk, kulaklarını koparmaya çalışırcasına yolması, bazı bebeklerde ateş ama benimkinde olmadı. Ben de çok erken çıkarmışım dişlerimi bana çekmiş kızım.