Tazeanne0134 Sare35_ ney 250 di kız Caglamm aboo kız biz en fazla 500 vermiştik 😭 Kuzeyinko canım biz 3. Ay ve 5.ay da yaptırmıştık o aylarda aşı olmadığı için sende öyle yapabilirsin
Seatib Bahar11 rotanın 2 dozu da 6.aya kadar yapılması gerekiyor. Menenjiti istediğiniz zaman yaptırabilirsiniz farklı farklı çeşitler var onda ama yine de araştırın siz
Mavisali Kuzeyinko bu dediğiniz rotavirus felan ben bilmiyorum ama sağlık ocağında aşılarını vurduruyor um.bilgi alabilirmiyim.. 29 haftada covid geçirdim şuan 4 aylık belirtisi nedir.
asenur04 Mavisali devlet bu asilari karsilamiyor . Rotavirus zehirli ishale karsi yapiliyor. 14-15 haftalik oldugunda ilk doz yapiliyor daha sonra yapmiyorlar
Mavisali asenur04 ben bilmiyordum 4 aylık oldu şuan yaptırmalı mıyım. Şimdi geç mi kaldım. İshal olmuştu ilk zmanlar ama geçti
Kuzeyinko Mavisali evet gec kaldınız malesef yıne de Bi sorun isterseniz doktorunuz 3. Ay kontrolünde söylemesi gerekiyordu
1mafer Mavisali dört aylık yapıyorlar doktora sorun bana öyle dedi. Üçüncü ay aşı yok ki . İnternetten aşı takviminede bakın
Diva Mavisali https://imgyukle.com/i/EucETN bize doktor şöyle bir kağıt verdi markasına göre dozu değişiyor belki yaparlar bi sor istersen doktoruna
Seymaemre-asya34 Kuzeyinko bende keşke alıp dolap a koysaydin ezcaci öle dedi bu kadar artacağını bilseydim alır koyardım bsey olur dye guvenemedim
Seymaemre-asya34 Zam gelecek diye duyduk ama bu kadar da değil nbcam smdi ben ilk dozu yaptrdik ikinci sırası tam zama denk geldi Mart ortasına kadar son
UraSsmom Kuzeyinko Şakamı 9 Şubat’ta 367 liraya aldık biz yuh artık ya menenjt aşıları ne kadar oldu acaba 🤦🏻♀️