Sogancik filtrelikahve çizgi yok canım görünmüyor ama daha adete 8 gün varmış sakin ol biraz😁 burda böyle postlar iyice etkiledi beni. akşam rüyamda test yapıyordum pozitif çıkmistı kabus gibiydi.😅
filtrelikahve Sogancik ahahah bende psikolojik olarak var diyoeum karnm agrisin hamilemiyim ki derim😅
Blackcloud filtrelikahve Bayılma kız dur, dün bir arkadaşada aynısı olmuştu test yaptırdı negatif çıktı.😃
filtrelikahve Vortex ay hic blmyrm var diyen var yok diyen nasip😅 şaşırıyorum hangisine inansam ki diye
Deletedmom_52 filtrelikahve ay bilemedim yakınlaştırınca çok çok silik bi çizgi var sanki 🙈 hakkınızda hayırlısı olsun ☺️ Çocugunuz kaç yaşında?
Filtrekahvelianne2 filtrelikahve canım var gibi kızımda da böyle çıkmıştı zor görüyordum hayırlı olsun inşallah 🥰
filtrelikahve Filtrekahvelianne2 saol kuzum bakalm bidaha test yapicam sonra kan vericem onda tam belli olur artk
filtrelikahve Senemmm11 korunuyorduk canm😇 prezervatif yırtılmıştı icime bosalmamisti esim ama ondan zevk suyundan kalan oldugu icin korkuyorum bende belli olmaz bende sans yok ondan kalirim diye 😅 nasibimizde ne var o inşallah saglikli olsunda olursa
Azraadaa filtrelikahve bence var canim ikinci cizgi silik cikmis hamilesin bence ilk gebeliğim böyleydi aynı.
Mizmizmyrtle filtrelikahve sanki çok çok hafif bir ikinci çizgi gördüm ama bilemiyorum göz yanılması mı 🧐
filtrelikahve Mizmizmyrtle bende bilmiyorum goz yanilmasi falan saniyorum ama esimde cok cok silik var diyo
Deletedmom_5 filtrelikahve Sağa sola aşağı yukarı döndürdüm ama var var var silik hayalet çizgi gördüm🧐.
Mucizem-Sare54 filtrelikahve Zaten çok erken yapmissiniz varsa bile çıkmaz adetinizin gecikmesi lazım 10 gün en az
Duyulurum filtrelikahve ben de hayalet çizgi gördüm hayirlisi olsun ama cidden adete 8 kala çok erken. Çoğu kadın kimyasal gebelik denilen şeyi geçiriyor bu dönemde ama farkına varmıyor
gocebebirbayan filtrelikahve daha adetine çok var kuzu. Normal gebelik testi birde bu. Normal testte adet günü bile çizgi belli belirsiz oluyor. 3 gün kala kan ver adetine
Begonvil1 filtrelikahve ben çok hafif çizgi gördüm gibi daha adete de çok varmış birkaç sonra tekrar dene bence o çizgi belirginleşecek