mutluuanneee bende kaşıkla veriyordum baya zor oluyordu çocuk yerken acıkıyordu. Yavaş yavaş biberona geçtim. Önce 40 dakika beni emiyor sonra biberonla veriyorum. Başlarda kusuyordu ama şimdi alıştı çok şükür meme reddi dd olmadı önce beni emip yorulduğu için meme reddi olmuyormuş bu şekilde.