Merhaba benim bebeğimde 2.ayında bizde doğum kilomuzdan az doğmuştuk 17 gün küvezden sonra eve geldi o yüzden benim sütüm henüz az, ama ben de meme mama veriyorum düzenli verirseniz kilo alıyor benim ki ilk kontrolde biraz kilo verdi ben korktum ama sonra kilo aldı, mama ve meme saatlerini not alın ona göre düzenli verin mamayı