eSved Deletedmom8453 bende illa cayin yaninda bişey olacak çayi boş içemiyorum çocuklarda seviyor pasta kek falan
lalbg SeninAnnenBirMelektiYavrm ısırganı nasıl yapıyosun? Çorba gibi mi yoksa puding gibi mi mısır unlu falan?
Zeliff 1balkizannesi evet valla birde evin asansörü yok 4. kata hem malzemeler hem bebek taşımak çok zor. Ama pazar evimin önüne kuruluyor o konuda şanslıyım inip toplayıp çıkıyorum
Zeliff 1balkizannesi bebeğiniz küçük mü. Benim kızım 13 aylık hep kanguruyla inip çıkıyorum o olmasa yapmazdım.