Metekusunannesi söylemişti ama 10-11 haftalık olması gereken gebeliğin 7 haftalık bebek yok bu saatten sonra oluşursada sağlıklı bi gebelik olmaz ya engelli doğar ya doğmadan ölür yada doğduktan kısa süre sonra ölür yaşamaz demişti hem detaylı ultrasondan baktırdı hem kasıktan hemde vajinal olarak bakmıştı ama embriyo gözükmemişti. En geç 1 ay içinde düşük yaparsın daha çok ağrın kanaman olur içinde parça kalma ihtimalide var tekrar kürtaj olmak zorunda kalırsın en iyisi kürtaj olman demişti bende kürtaj olmuştum. 2 tane devlette 1 tane özelde doktora gittim detaylı ultrason doktoruyla beraber 4 tane doktora gittim hiçbiri görememişti ve kürtaj olmuştum ondan 1 yıl sonra tekrar hamile kaldım şimdi 3 yaşında kızım 6 ay 23 günlük oğlum var çok şükür