Merhabalar sevgili anneler,
Bugün gebelik için doktora gittim . Adet tarihime göre 7+1 haftalık hamileyim . Fakat ultrasonda doktor keseyi gördü fakat embriyoyu göremedi . Alttan da muayene etti fakat durum yine aynı . Haftaya tekrar çağırdı. Geç döllenme olabilir bu yüzden de bebek ultrasonda görünmüyor olabilir dedi . Fakat ben adet tarihimden çok eminim . Yani yanlış hatırlamıyorum . Başına böyle bir durum gelen var mı acaba?