Selamlar, takipli bir doktorumuz maalesef yok. Her ay gelişimini kontrol ettirmek için deneme yanılma farklı doktorlara götürdüm hiçbirinden de memnun kalmadım maalesef. Velhasıl 4 ay 5 günlük bebeğim ve bildiğim kadarıyla 4 aydan itibaren Demir ilacına başlanıyor. Fakat sağlık ocağının verdiği ilacı kullanmak istemiyorum. Kendim için de onların verdiğini kullanmamıştım pek fayda görülmüyor. Yaygın olarak ocean mikrofer kullanıldığını görüyorum. Eczacıya sordum kullanım şeklini ama haberi yok 🥲 kiloya göre mi damla sayısı oluyor yoksa d vitamini gibi 4 damla gibi sabit bir sayısı mı var?
Not: İstanbul Avrupa yakasındayım doktor önerilerine açığım