Kızlar toplu etiketi bilmiyorum ama hepsini bir bir okudum bebişim ancak durdu atak haftasındayız. Kesinlikle bebeğimi aç koymayı düşünmüyorum ama psikolojik baskılardan yoruldum. İnanın garip olacak ama bende artık meme vermek istemiyorum o kadar bağırıyor ki of yeter diyorum veriyorum biberonu. Emzirme danışmanı ilk zamanlar da destek almıştım tutmuştu ama devamı gelmedi geri bıraktı memeyi. Hepinize öneriniz için teşekkür ederim annemle konuşamıyorum kimseyle paylaşamıyorum. Hemen tepki veriyorlar. Dolunca buraya yazıyorum. Umarım bigün meme reddi biter ve buraya yazarım her yolu denedim zıplayarak emzirmeyi gezdirerek yatakta yan yatıp vermeyi, futbol tutuşu herşeyi ya olmadı olmadı… Sütüm kesiliyor ona üzülüyorum 40 ml kaldı:(