Kızlar 2 aylık olduk ama hala meme redii var biberona alıştığı için ve sütüm 70 80 ml varken şimdi 40 ml düştü sütte yok artık. Arkadaşlar diyor ki 3 gün aç koy mecbur emer ama ben dayanamam. Zaten o da durmaz 100 ml içen bebiş hiç durur mu 😔 nasıl etsem bilemedim çıldırcam bu kaçıncı postum bilmiyorum :(