Familyboy Deletedmom_21 doktorların her dediğine uymamak lazım bence ben oğluma kullandım hiçbir zararı olmadı güya geç yürümeye sebep olurmuş benim oğlum yaşına girince yürüdü mesela
Deletedmom_21 Familyboy yigenim de malesef kalca cikikligi ve duz tabanlik olustu adamlar bosuna söylemiyor onu uyup uymamak sana kalmis
Familyboy Nisabera09 hiçte bile canım ben 6 aylıktan beri kullandım yaşına girince yürüdü benim oğlum
Familyboy Deletedmom_21 fazla durdurmamak önemli olan belki yiyenin fazla zaman geçirmiş olabilirmi ondan olmuş olabilir ben oğlumu isim oldukça koyuyordum hadi dursun yarım saat duruyordu en fazla