Ekici35 ayseeeasln21 aynn belli aya geldiğinde ılk adım arabası alın hem daha eğlenceli hemde saglklı
Ece1213 ayseeeasln21 bebeğim zaten çok durmak istemedi 5 Ay lik ken Bi 5 dk 10 dk aralıklarla sonra hiç inmek istemedi 🤣🤣
Ece1213 ayseeeasln21 18 aylık şuan 11 ayda yürüdük hiç bir sıkıntı yaşamadım benim bide ikizlerim var onlar 4 aylık ken binmisti kızım 9 aylık oğlum 11 ayda yürüdü şimdi 9 yanındalar hiç bir sıkıntı yok
Munisee Nisabera09 bende fikrinize saygi duyuyorm sadece cevp verme seklim karsi cikar gibi gorunmus kusura bakmayin😊lutfen benimkiler hala tembel yurutecsiz bile onu belirgmek istedim😊
burjoosphere ayseeeasln21 ben oğlumu 7 aylıkken koydum 11 aylıkken kendisi bıraktı. O 5 ay hayatımı kurtardi yemek yapabildim sayesinde
Senyenisingaliba ayseeeasln21 ben 6 aylıkken koydum doktorlar önermiyor falan erkek bebeğine iyi değil dediler ama şükür sorun yaşamadım zamanında yürüdü herseyi de normal
Kadernur ayseeeasln21 ya benim de 4 aylik oglum surekli ayakta durmak istiyor alsam mi aceba ama oturur vaziyete olucak bende bilmiyorum dusunuyordum
ayseeeasln21 Kadernur Yani 4 aylık sanki biraz erken olabilir mi acabaa bende pek bilmediğim için bilemedim canım ☺️☺️