Muges4 bebeğiniz 3 aylıkmış gece 2 saatte bir acıktığı için değil alışkanlıktan kalkıyor. Normalde 3 aydan sonra gece 8-9 saat aralıksız uyuyabilirler. Uyandığı zaman emzik vermeyi deneyin, kucağınızda oylayın. 4. Saatte verirsiniz mama. Ve gece bez değiştirmene gerek yok. Kaka yaparsa değiştirirsin. Gazını da kendisi çıkarabilir. Senin uğraşmana gerek yok.