Kızlar bebeğim şuan sadece mama ile besleniyor.Gündüzleri 3 saatte yiyor ortalama, 90 cc. Ama geceleri 2 saatte bir uyanıyor, yedir bez değiş gaz çıkar derken bana kalan uyku 1.5 saat filan😂cc olarak fazla teklif ettim kaç kere süreyi uzatmak adına ama kabul etmiyor. Geceleri uyanması süresi ne zaman uzar acaba meraktayım🙂